loading...
چلسی انگلیس
admin بازدید : 52 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

اربلوا در مصاحبه با رئال مادرید تی وی در مورد وداع گفت :” هفت سال بی نظیر را داشتم کعه تغییرات زیادی در رختکن ایجاد شد. به هر صورت خودم تصمیم گرفتم که جدا شوم.  مسلما دلم برای هم تیمی هایم تنگ می شود. با هم چالش های بزرگی را پشت سر گذاشتیم.هر روز با تمام وجود در کنارشان تمرین کردم. این که بتوانم با افراد بی نظیری آشنا شوم بهترین و ممترین چیزی است که رئال به من داده است.”

وی افزود:”والدبباس محل تمرین و تلاش است.بتاید سعی کنی که از این منطقه بی نظیر لذت ببری. باید سخت تلاش و تمرین کنی. به نظرم یازدهمی حاصل تلاش بود. از برنابئو ممنونم که مرا در یاد داشتند و در لحظات مشکل از من حمایت کردند. با خوشحالی از تیم می روم چرا که تیم شرایط خوبی دارد و هواداران از قهرمانی اروپا خیلی خوشحال هستند. حس آرامش زیادی داریم. باشگاه به بالاترین سطح رسید و قهرمان اروپا شد. دوست دارم به بازی کردن ادامه بدهم. نمی دانم کجا اما دوست دارم بازی کنم.”

آربلوا افزود :” خوشحال هستم.  به عنوان قهرمان اروپ از تیم می روم و این بهترین اتفاق ممکن است. ترک این باشگاه هرگز آسان نیست اما به نظرم در لحظه مناسبی وداع کردم. مسلما حالا به شکلی دیگر از باشگاه دفاع خواهم کرد.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 515
  • بازدید سال : 4,834
  • بازدید کلی : 34,176