loading...
چلسی انگلیس
admin بازدید : 64 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (1)

کارنیرو طبق گزارش اسکای اسپورتس بیان کرد:

من خوشحال هستم که امروز قادر بودیم تا این موضوع حقوقی را حل و فصل نماییم. تحمل این شرایط به شدت سخت بود و زمان بسیار سخت و ناراحت کننده ای برای من و خانواده ام گذشت و هم اکنون خوشحال هستم که سرانجام می توانم به آینده زندگی خود بنگرم. اولویت من به عنوان پزشک چلسی همواره سلامت و ایمنی بازیکنان بود تا به عنوان یک پزشک وظیفه خود را انجام داده باشم. در ورودم به زمین بازی برای درمان بازیکن، که از سوی داور درخواست شده بود من تنها از قوانین بازی و مسئولیت پذیری خودم به عنوان پزشک پیروی کردم. من می خواهم از تمام کسانی که از من حمایت کردند، از جمله همسر، خانواده، دوستان و اعضای جامعه فوتبال تشکر کنم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه طراحی تم۳۲۰ در تاریخ 1395/03/19 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

هدر و بنر که خوب نمیشه.
ولی من میگم یه قالب سفارش بده . این قالبت خیلی کهنه شده. الان خیلی بهتر میتونم برات بسازم.
اگه هدر و بنر میخوای 18 باید کارت به کارت کنی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 550
  • بازدید سال : 4,869
  • بازدید کلی : 34,211