loading...
چلسی انگلیس
admin بازدید : 25 شنبه 25 بهمن 1393 نظرات (0)
رضایت کاوانی از پیشرفت تیم پاریسن ژرمن
ادینسون کاوانی با وجود شایعات مختلف مبنی بر ترک این باشگاه تاکید کرد که از حضور در این تیم خوشحال است.

 به گزارش فورفورتو به نظر می رسد که کاوانی در تیم پاریسن ژرمن حضور خواهد داشت و این تیم را ترک نمی کند. کاوانی در سال 2013 و با مبلغ 65 میلیون یورو به این تیم پیوسته است تا در کنار ستاره هایی نظیر زلاتان ابراهیموویچ و لوکاس مورا و ازکیل لاوتزی در این تیم حضور داشته باشد. اما این بازیکن همیشه تحت الشعاع نام زلاتان قرار داشت اما لورن بلان معتقد است که کاوانی بازیکن بسیار مهمی برای آنها است.

کاوانی معتقد است که به هر صورتی که بتواند در خدمت تیم خواهد بود و گلزنی یا عملکرد کلی برای او فرقی ندارد. او در مصاحبه خود گفت: "همیشه گفته ام که از حضور در اینجا بسیار خوشحال هستم. ما یک تیم در حال رشد هستیم و برنامه دقیقی برای این کار داریم. این که بخشی از این برنامه باشید بسیار خوب است."

او در ادامه گفت: "چیزی که برای من اهمیت دارد این است که در زمین به سختی تلاش کنی و بعد با خیال آسوده به خانه بروی و با اطمینان از این که تمام تلاش خود را کرده ای استراحت کنی. گاهی نمی توان گلزنی کرد اما مسئله مهم این است که بدانیم برای تیم مفید بوده ایم و به همی تیمی های خود کمک کرده ایم. شرایط من در پاریس بسیار خوب است و بسیار خوشحال هستم. ما تیم بسیار خوبی داریم و همانطور که گفتم تیم پروژه بسیار خوبی دارد و من می خواهم بخشی از آن باشم. من می خواهم که هرچه می توانم در اختیار تیم بگذارم تا بتوانم به اعتمادی که رئیس باشگاه هنگام جذب من داشت پاسخ بدهم. مربی و هم تیمی های من همواره به من اعتماد به نفس می دهند."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 512
  • بازدید سال : 4,831
  • بازدید کلی : 34,173