loading...
چلسی انگلیس
admin بازدید : 20 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

توتی در مورد رد پیشنهاد رئال در سال 2004 گفت :” مشکلاتی با رم داشتم اما حل شد. با قلبم عمل کردم. بازی امروز مقابل رئال دوستانه نخواهد بود. این یک بازی حیثیتی است. شاید در این رئال راحت بتوان در مورد بل ، رونالدو و بنزما صحبت کرد اما دید بازی ایسکو و مودریچ را دوست دارم.”وی در مورد جدایی کاسیاس صحبت کرد :” متاسفانه دیدم که چه اتفاقی افتاد و خیلی ناراحت شدم. حیف شد. بازیکن بزرگی است. نماد رئال مادرید است. بازیکن بزرگی است. به نظرم لیاقتش را نداشت. نمی دانم که خودم چگونه وداع می کنم اما مطمئنا اگر وداع کنم کسی از باشگاه کنارم خواهد بود. مسلما لیاقت کاسیاس بیشتر از این بود. بد است که بازیکنانی مثل او ، هیرو و رائول این گونه وداع کنند. شاید این مشکل از باشگاه باشد. ناراحت کننده و زشت بود.”
توتی در مورد شایعه جدایی راموس صحبت کرد :” من در ذهن او نیستم. یک حرفه ایست و امیدوارم که بماند.”وی در مورد آنچلوتی هم صحبت کرد :” نحوه جدا شدنش به خاطر کاری که کرده بود بی احرتامی بود. بردن آسان نیست. در مورد آنچلوتی هم همین طور به خصوص یک مربی خارجی در یک لیگ نا آشنا بود.”

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 462
  • کل نظرات : 213
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 527
  • بازدید سال : 4,846
  • بازدید کلی : 34,188